fredag 16 oktober 2009

Håller fortfarande andan

Jag kan inte vara så utförlig om det som händer på jobbet ännu, och om det varav hjärnan är full ... Ja, och hjärtat, ganska mycket. I alla fall finns det två väldigt kompetenta medlemmar i det nya kooperativets styrelse ... och så jag.

En stillsam fredagkväll – Krulltotten hos flickvännen, Synesteten på annat håll, och jag ska jobba, för det hanns inte med i dag. Ur radion rinner en underlig radioteater, en blandning av överspelat melodrama och Fem myror är fler än fyra elefanter, med galna kråkor och konstant åska. Jag ska göra nyponte och plocka fram ett par varma sockor, för golvet är svinkallt och fötterna likaså.

3 kommentarer:

  1. Du är en sådan kämpe. Och som sådan måste man hålla fötterna varma (och huvudet kallt)

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Jag ska försöka fixa det – just nu är det mer tvärtom.

    SvaraRadera
  3. Du håller oss på helspänn. Det ska bli kul att se vad det här mynnar ut i...

    SvaraRadera